اگر حکومت ایران به مفاد تفاهمنامه واشنگتن-تهران عمل نکند، رئیسجمهور آمریکا گزینههایی از جمله تحریمهای بیشتر در اختیار دارد؛ روبیو این را در نشست خبری کویت، بخشی از سفر سهروزه به کشورهای خلیج برای رایزنی با متحدان عرب، اعلام کرد.
وزیر خارجه آمریکا تأکید کرد واشنگتن از توافقی «واقعی و خوب» استقبال میکند، اما اگر تهران چنین نخواهد، ترامپ راههای خودش را دارد؛ گروههای فنی مذاکراتی نیز بهزودی در سوئیس دوباره تشکیل جلسه میدهند.