آراز نیوز
خانه / ایران / پاکستان: تهران و واشینگتن خط تماس مستقیم ایجاد می‌کنند
ایران

پاکستان: تهران و واشینگتن خط تماس مستقیم ایجاد می‌کنند

پاکستان: تهران و واشینگتن خط تماس مستقیم ایجاد می‌کنند

به نقل از الجزیره، وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد بر اساس توافق‌های انجام‌شده، یک خط ارتباط مستقیم میان تهران و واشینگتن ایجاد خواهد شد تا از بروز مشکلات و سوءتفاهم‌های احتمالی جلوگیری شود.

سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت اسلام‌آباد در حال انجام رایزنی‌های مستمر با طرف‌های ایرانی و آمریکایی برای اجرای مؤثر تفاهم‌نامه اخیر است.

وی همچنین از برگزاری دور جدید مذاکرات فنی ایران و آمریکا در هفته آینده خبر داد و افزود این مذاکرات با میانجی‌گری قطر و پاکستان برگزار خواهد شد.

به گفته مقام‌های پاکستانی، ایجاد کانال ارتباطی مستقیم میان تهران و واشینگتن یکی از توافق‌های مهم حاصل‌شده در روند جدید گفت‌وگوها به شمار می‌رود.