دونالد ترامپ، رئیسجمهور آمریکا، از حملات تازه ارتش این کشور به ایران خبر داد. او هشدار داد در صورت ادامه نقض آتشبس از سوی تهران، جمهوری اسلامی «دیگر وجود نخواهد داشت».
ترامپ در پیامی نوشت هواپیماهای آمریکایی انبارهای موشک و پهپاد و مواضع رادار ساحلی ایران را به دلیل نقض دوباره توافق آتشبس هدف قرار دادند. او افزود ممکن است ایران هرگز درس نگیرد.
رئیسجمهور آمریکا تأکید کرد ممکن است زمانی فرا برسد که واشنگتن دیگر نتواند منطقی عمل کند و ناچار شود کاری را که با موفقیت آغاز کرده، با عملیات نظامی به پایان برساند.